Psychoterapia uzależnień - Warszawa

Kiedy nałogi przejmują kontrolę nad codziennym życiem, czas zgłosić się po profesjonalna pomoc. W gabinecie Jasna Psychoterapia zajmujemy się leczeniem uzależnień pacjentów z Warszawy i okolicznych miejscowości. Psycholodzy prowadzą terapię osób, które zmagają się z chorobą alkoholową, a także narkomanią, zakupoholizmem czy hazardem.

O konieczności zgłoszenia się do psychoterapeuty świadczy m.in.:

• nadmierne używanie alkoholu lub narkotyków,
  • pojawienie się problemów w pracy lub domu związanych z nałogiem,
  • powrót do szkodliwych nawyków w wyniku sytuacji losowej.

Podstawą rozpoczęcia psychoterapii jest dla uzależnionego uświadomienie sobie problemu. Pomoc ze strony psychologa jest wskazana na każdym etapie walki z nałogiem i warto zgłosić się po nią możliwie najszybciej. Terapia indywidualna może przynieść ulgę już po pierwszych kilku spotkaniach z psychoterapeutą

Psychoterapia alkoholowa w Warszawie

Jednym z uzależnień, z jakim zmaga się duża część polskiego społeczeństwa, jest alkoholizm. Nadmierne spożywanie napojów wysokoprocentowych przez długi czas może prowadzić do poważnych zaburzeń, dlatego warto obserwować swój stan psychiczny i w razie wątpliwości zgłosić się po pomoc do doświadczonego psychoterapeuty. Psychoterapia alkoholowa w Warszawie i innych miastach ma na celu dokładne zapoznanie się z przypadkiem klienta i wdrożenie metod terapii dającej możliwie najlepsze rezultaty.

Problem z nadużywaniem alkoholu przeważnie narasta w wyniku przykrych sytuacji losowych. Kłopoty w związku małżeńskim czy stresująca praca często prowadzą do pogłębienia uzależnienia. Ważne jest, aby terapia alkoholowa została rozpoczęta możliwie najszybciej, dzięki czemu klient odzyska kontrolę nad swoim życiem i uniknie dalszych, negatywnych konsekwencji swojej choroby. Psycholog, który zajmuje się prowadzeniem tego rodzaju psychoterapii, dostępny jest również w naszej prywatnej poradni.

Terapia uzależnień od narkotyków w Warszawie

Nadużywanie narkotyków to duży problem społeczny, a także osobisty dla ludzi nim dotkniętych oraz ich rodzin. Psychoterapia u doświadczonego specjalisty to najlepsze rozwiązanie, aby nie tylko pozbyć się niezdrowego nałogu, ale też dotrzeć do przyczyn jego wystąpienia. Psycholog lub psychoterapeuta od uzależnień z naszego gabinetu w Warszawie przyjmuje osoby zmagające się narkomanią, które chcą wprowadzić zmiany w swojej codzienności z użyciem sprawdzonych metod terapii.

Nadmierne spożywanie marihuany, kokainy, heroiny i innych tego rodzaju substancji jest, podobnie jak w przypadku napojów alkoholowych, groźne dla ogólnego stanu zdrowia. Psychoterapeuta uczy swoich pacjentów sprawdzonych metod unikania takich ryzykownych zachowań w trakcie indywidualnie opracowanej terapii uzależnień. Dzięki psychoterapii można zadbać nie tylko o ciało, ale też o umysł. Przyjmowanie narkotyków często bowiem powoduje zaburzenia, np. depresję.

Psychoterapia uzależnień w Warszawie – hazard

Współpracujący z naszą poradnią psychoterapeuci prowadzą też terapię klientów z nałogiem hazardowym. Chociaż to uzależnienie nie niesie za sobą konsekwencji zdrowotnych, jak np. choroba alkoholowa, często jest destrukcyjne dla osób zmagających się z nim. Dla większości z nich jest ono bowiem powiązane z pojawieniem się poważnych kłopotów finansowych. Aby wziąć udział w zakładzie bukmacherskim czy innej tego typu rozrywce uzależnieni nierzadko zaciągają długi, których spłacenie jest z czasem praktycznie niemożliwe.

Dobrze zaplanowana psychoterapia, prowadzona przez psychologa doświadczonego w pracy z hazardzistami, to pierwszy krok do pozbycia się nałogu. W trakcie terapii takiego uzależnienia psychoterapeuta stara się dociec przyczyn, jakie powodują u klienta ogromną chęć do uczestnictwa w hazardzie. Powodem tego może być z początku chęć poprawy swojej sytuacji finansowej, a tym samym własnego statusu materialnego. Wiele osób zmaga się z tym problemem, ponieważ występuje u nich ogromna skłonność do ryzykownych zachowań, związana z różnymi zaburzeniami.

Psychoterapeuta od pozostałych uzależnień

Wiele osób, często tego nie świadomych, jest szczególnie podatnych na popadnięcie w różnego typu uzależnienia. Traumatyczne wydarzenia z przeszłości, permanentny stres i ogólne problemy natury psychicznej są przez nich tłumione z użyciem szkodliwych substancji lub aktywności. Warto mieć na względzie, że tacy ludzie nie przywiązują się do konkretnej używki i po odstawieniu np. napojów alkoholowych sięgają po narkotyki czy hazard. Z tego powodu psychoterapeuci zawsze szukają przyczyn choroby i starają się je rozwiązać, wdrażając indywidualny plan psychoterapii.

Współcześnie coraz więcej osób zgłasza się do psychoterapeuty nie tylko z problemem alkoholowym, ale także z zakupoholizmem, seksoholizmem czy pracoholizmem. Z tego powodu nasza poradnia świadczy pomoc klientom, którzy zmagają się z dowolnym nałogiem. Psycholog, którego specjalnością jest terapia uzależnień, przyjmuje w Warszawie w gabinecie na ul. Aleje Jerozolimskie. Aby skorzystać z psychoterapii, należy zapisać się na wizytę, korzystając z formularza online lub tradycyjnej formy telefonicznej czy mailowej.